reklama

E-mail na dnes

Tak toto som si nemohol nechať pre seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Vazeny pan Varga,

cirou nahodou som sa dostal k Vasim bolg prispevkom.
Musim Vam pogratulovat, lebo som si nemyslel, ze niekto
z FMFI je schopny niecoho takeho. Prekvapilo ma hlavne
siroke spektrum tem o ktore sa zaujimate. Na jednej
strane je to kulturne vyzitie jednotlivca ako takeho ale
je vidiet, ze ani politicke dianie na Slovensku a vo svete
Vam nieje cudzie. Ked sa k tomu prida este Vase vzdelanie v
oblasti fyziky (niekto Vas v diskusii odhalil)
tak niet sa comu divit, ze ste sa prave
stali mojim idolom. Az do piatka (vtedy som cital prvy krat
Vase prispevky) bol mojim vzorom Ronaldo, David Backham a
Che Guevara. Ale to sa zmenilo. Az po precitani Vasich prispevkov
som precitol a pochopil, ze moj zivot bol doteraz uplne prazdny.
Rozhodne ste mi otvorili oci a za to Vam dakujem. Ak si vo
Vasom nabitom programe (predpokladam, ze taky rozhladeny clovek
ma stale nieco na praci) najdete chvilocku, chcel by som Vas
poprosit, ci by ste so mnou nemohli rozobrat dalsie zaujimave
otazky napr. z filozofie (okuhy ktore by ma zaujimali:
Preco ma slovo jednoslabicny pat slabik, Preco je podprsenka
jednotne cislo a nohavicky pomnozne, Z coho sa vypestuje
melon bez jadierok, Ked sa na teflon nic neprilepi ako ho
prilepili na vnutornu stranu panvice, zdroj otazok:
http://vtipy.azet.sk/pribehy.phtml?&st=81&pod=1). Tiez by som Vas
chcel co najsrdecnejsie poprosit ci by nahodou nebolo mozne, ze by
ste mi poslali Vasu fotku s podpisom, stacil by aj samotny autogram,
ale fotka potesi. Mohli by sme sa konic-koncov aj stretnut na
nejakom divadelnom predstaveni. Urcite ma spoznate ked ma uvidite.
Som totiz vysoky blondak, kulturista intelektual.

S pozdravom Peter G. (Kamosi ma volaju Dude) 

Juraj Varga

Juraj Varga

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To už zistíte (zistite) na mojom blogu... Zoznam autorových rubrík:  ZábavaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu